onsdag 22 juni 2016

Fortsatt rensning

Idag har vi fortsatt röja på tomten. Byggställningen är hämtad och jag har klippt gräset idag. Jag älskar välskötta gräsmattor och drömmer om en framtida gräsmatta motsvarande golfgreensstandard. I övrigt händer det inte jättemycket just nu. På måndag kommer ett företag som ska testa isoleringen på baksidan för att se om det eventuellt finns någon påväxt på den. Om så skulle vara fallet måste isoleringen bytas ut vilket innebär att vi får ta ner den bakre väggen. Igen. Håll tummar och tår för att det går bra för jag vet inte om vi pallar en motgång till på den fronten. Jag väntar också på att grunden ska bli putsad och altanen uppsatt så att målningen kan fortsätta. Det är arbete som min vackre man ska stå för. Förr eller senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar