söndag 28 april 2013

Aprilväder

Nästan en vecka sedan den senaste uppdateringen! Mest beror det på att det inte händer mycket på bygget just nu. Det har varit lite frustrerande när vädret under den gångna veckan till stora delar har varit helt fantastiskt. Jobbet går dock först och sedan har det inte funnits mycket tid över till att starta upp något byggjobb. Den här helgen tog jag de minsta barnen med mig till mina föräldrar för att ge Jav möjlighet och utrymme att jobba ostört. Han hade dessutom chansen att få hjälp på bygget av en god vän. Men vad hände med vädret under helgen? Snöblandat regn och snorkallt! Nu är de tappra männen ändå uppe på bygget i regnet men det blir inte så effektivt arbete. Jag försöker låta bli att misströsta men tiden går och inget händer. Jag är redo att kalla in professionell förstärkning för att få taket på. Tyvärr är vi inte ens i närheten av att vara överens om den saken. Bara att se tiden an ett tag till då. Var är min sol?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar